Turnieje organizowane są dla konkretnej platformy / wersji gry (mobile lub PC) podawanej każdorazowo na stronie danego konkursu (w konkursie mobilnym nie biorą udziału skoki z komputera i vice versa).
Dla wersji PC: aby skok był zaliczony, w nazwie zawodnika w grze musi być umieszczony kod podawany każdorazowo na stronie konkursu. Kod może być wpisany w
dowolnym miejscu nazwy, ale powinien być jakoś wydzielony (np. spacjami). Wielkość liter nie ma znaczenia. Kod ma na celu zapewnienie, że skok został oddany w czasie
trwania konkursu.
Dla wersji mobile nie ma wymogu podawania kodów. Wystarczy właściwa data skoku w powtórce, która zapisuje się automatycznie na podstawie czasu urządzenia (upewnij się,
że jest ustawiony poprawnie, czyli zgodnie z rzeczywistością).
W nazwie skoczka w powtórce, na samym końcu nie może występować fraza „(CPU)” (mobile) oraz „/CPU” (PC). Są one dodawane automatycznie w powtórkach skoków wykonanych przez
komputer, które są oczywiście niedozwolone.
Wyniki zgłaszamy, wysyłając powtórki skoków poprzez stronę dodawania rekordów. System automatycznie rozpoznaje skoki turniejowe i dodaje do listy
startowej konkursu / wstępnych wyników (jeśli nie chcesz ujawniać swoich wyników do zakończenia konkursu, odznacz opcję „Publiczny” w informacjach dodatkowych skoku). Wyniki
można zgłaszać dowolną liczbę razy w dowolnym momencie. Zobacz, jak zapisać i udostępnić powtórkę.
Każdy konkurs jest dwuseryjny, a więc brane są pod uwagę 2 najlepsze skoki z każdej skoczni.
Rywalizacja odbywa się wyłącznie na odległości, punkty za skok nie są brane pod uwagę.
Organizator także uczestniczy w konkursie i aby zapewnić swój sprawiedliwy udział, kod danego konkursu oraz skocznie typuje z pomocą społeczności DSJ2.