ładowanie
dsj2pl
🇵🇱🇬🇧

Zasady ogólne turniejów

Wersja gry

Turnieje organizowane są dla konkretnej platformy / wersji gry (Mobile lub PC) podawanej każdorazowo na stronie konkursu (w turnieju mobilnym nie biorą udziału skoki z komputera i vice versa).

Zgłaszanie skoków

Swoje wyniki, a tym samym udział w turnieju zgłaszamy, wysyłając powtórki skoków konkursowych poprzez stronę dodawania. Wyniki można zgłaszać dowolną liczbę razy w dowolnym momencie, system automatycznie rozpoznaje skoki turniejowe i bierze pod uwagę najlepsze próby. Zobacz, jak zapisać i udostępnić powtórkę skoku.

Zaliczanie skoków

Aby skok został zaliczony do konkursu, musi:

  1. być wylądowany bez upadku,
  2. zostać wykonany i być dodany na stronę w trakcie trwania konkursu,
  3. nie zawierać w nazwie skoczka w powtórce na samym końcu fraz „(CPU)” i „/CPU” – są one dodawane automatycznie przez grę w skokach wykonanych przez komputer / bota.

Dodatkowe zasady zaliczania nieco różnią się w zależności od wersji gry:

📱Wersja mobile

Skoki w wersji mobilnej są zaliczane do konkursu automatycznie po dodaniu. Wyjątkiem są turnieje z dozwolonym tylko stylem klasycznym – wówczas skok musi zostać najpierw zatwierdzony przez moderatora (styl klasyczny powinien być uprzednio zaznaczony przez dodającego). Data wykonania skoku widoczna w powtórce musi pokrywać się z okresem trwania konkursu. Data zapisuje się automatycznie na podstawie czasu urządzenia (upewnij się, że jest ustawiona poprawnie, czyli zgodnie z rzeczywistością).

🖥️Wersja PC

W przypadku turniejów na komputerze skoki muszą zostać najpierw zweryfikowane i zatwierdzone przez organizatora. Wstępnie kwalifikujące się skoki są widoczne na osobnej liście pod aktualnymi wynikami. Organizator musi sprawdzić, czy dane skoku wpisane przez dodającego są poprawne (niestety nasz system nie może pobrać tego automatycznie z powtórki jak w przypadku wersji mobile). Sprawdzony powinien zostać również kod konkursowy (jeśli został określony) oraz brak wspomnianej frazy związanej z CPU. Jeśli wszystko jest OK, organizator powinien zaakceptować skok odpowiednią opcją.

Widoczność wyników

Jeśli nie chcesz ujawniać swoich wyników w trakcie konkursu, zaznacz opcję „Ukryj w turnieju” przy dodawaniu lub edycji skoku. Ponadto organizator turnieju może ograniczyć widoczność wyników trwającego konkursu tylko do uczestników, co może pomóc zwiększyć frekwencję (po zakończeniu wyniki są publiczne dla wszystkich).

Ukrycie swoich wyników sprawia, że są one niewidoczne dla wszystkich poza administratorem, który może zatwierdzić skok, jeśli jest taka potrzeba. Jeśli chcesz ukryć skoki także przed adminem, dodaj je dopiero na sam koniec konkursu. Liczy się czas dodania, zatem skoki mogą zostać zatwierdzone już po konkursie.

Organizacja turnieju

Organizatorem turnieju może być każdy zarejestrowany użytkownik DSJ2.pl, z zastrzeżeniem, że:

  • turniej otwarty (dla wszystkich) może zorganizować użytkownik z odpowiednią rangą aktywnościową (minimum pomarańczowy kolor nicka) lub osoba, która w inny sposób rokuje jako poważnie podchodząca do tematu;
  • turniej zamknięty (dla określonej grupy) może utworzyć każdy, lecz musi być jasno określone w dodatkowych zasadach, kto może wziąć w nim udział (np. „turniej dla uczniów szkoły ABC”).
Każdy turniej powinien zapewniać możliwie sprawiedliwe szanse dla wszystkich uczestników. Z uwagi na istnienie sposobów na sztuczne ustawianie wiatru na komputerze, turniej otwarty dla tej wersji gry może odbywać się tylko na edytorze wiatru ze stałym, ustalonym przez organizatora wiatrem, co zapewnia równe szanse dla wszystkich. Rekomendujemy wiatr 4.0 „pod narty” (strzałka wiatru w lewą stronę), co spowoduje także przypisanie skoków do rankingu oficjalnych rekordów serwisu DSJ2.pl.

Organizator zobowiązuje się do profesjonalnego przeprowadzenia turnieju, w szczególności poprzez:

  • nieporzucanie turnieju i regularne publikowanie kolejnych konkursów,
  • zakończenie turnieju w rozsądnym czasie i wyłonienie zwycięzcy, dając uczestnikom jasny komunikat o ostatnim konkursie,
  • w turniejach PC uważne sprawdzanie i akceptację skoków, które kwalifikują się do konkursu.

Niewywiązywanie się z obowiązków organizatora może skutkować anulowaniem lub usunięciem turnieju, lub oddaniem w prowadzenie innemu użytkownikowi, a także banem na organizację turniejów.

Nazewnictwo

Nazwa turnieju nie może sugerować kontynuacji lub innej formuły oficjalnych cyklów organizowanych przez DSJ2.pl – Mobilny Puchar Świata i Letnie Grand Prix. Ponadto nazwa turnieju zamkniętego nie może sugerować formuły otwartej. Nazwa turnieju musi być konkretna i wskazywać na cel / formułę. Żadna nazwa, w tym nazwa drużyny i nazwa zawodnika na stronie, nie może zawierać wulgaryzmów i słów obraźliwych. Administrator zastrzega sobie prawo do modyfikacji nazw i usunięcia turniejów niespełniających kryteriów.

Punktacja

Punkty przyznawane za poszczególne miejsca w zawodach, zliczane do klasyfikacji generalnej danego turnieju:

MiejsceLiczba punktów
1.100
2.80
3.60
4.50
5.45
6.40
7.36
8.32
9.29
10.26
11.24
12.22
13.20
14.18
15.16
16.15
17.14
18.13
19.12
20.11
21.10
22.9
23.8
24.7
25.6
26.5
27.4
28.3
29.2
30.1

Punkty mogą być przyznawane z ok. 30-minutowym opóźnieniem, jako że bezpośrednio po konkursie może odbywać się jeszcze sprawdzanie i zaliczanie skoków dodanych na sam koniec lub ukrytych do zakończenia.

Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych powyższymi zasadami obowiązują zasady zdrowego rozsądku i decyzja organizatora danego turnieju. W indywidualnych przypadkach organizator może również zaliczyć skoki niespełniające niektórych zasad (np. gdy uczestnik popełnił niezamierzony błąd lub wystąpił problem niezależny od niego).

🔥Skoki news» 🇱🇹LIT 167,57 m🥈📱 Dawid Glinka «» 🇱🇹LIT 167,18 m🥉📱 DARIUSZ KLIMEK «» 🇫🇮FIN 118,02 m🥇📱 Dawid Glinka «»