ładowanie
dsj2pl
🇬🇧 English version

Aktualne turnieje

Letnie Grand Prix 2022

Konkurs

Skocznia🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Anglia K50
Termin21-08-2022
18:00
Kod- WersjaMobile

Z mamuta trafiamy wprost na najmniejszą w całej grze Anglię. Kto najlepiej poradzi sobie z takim przeskokiem? Ilu graczy przekroczy 60 m, ilu 60.5, no i czy komuś uda się uzyskać magiczną odległość 61 m, która na „mobilce” do tej pory pozostaje w sferze marzeń? Jakub Bastek

Wyślij skoki

Lista startowa / wstępne wyniki 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Anglia K50

Zawodnik 1. seria 2. seria Total Punkty
1. Jakub Bastek 60,75 m 60,59 m 121,34 m 100
2. Arek Bartoszek 60,43 m 60,31 m 120,74 m 80
3. Dariusz Klimek 60,17 m 60,16 m 120,33 m 60
4. Dawid Glinka 60,15 m 60,14 m 120,29 m 50
5. Rataj 60,07 m 59,97 m 120,04 m 45
6. Domin 59,75 m 59,33 m 119,08 m 40
7. Dawid Meus 59,50 m 59,35 m 118,85 m 36

Komentarze (17)

Jakub | 16-08-2022, 19:52@Dariusz, kurde, żałuję tej sesji, weszło 60,75, ale raz czy dwa miałem w locie wiatr 4,8. Oczywiście przy skokach, gdzie uwaliłem wybicie😑 A w ogóle zacząłem sesję z wiatru centralnie w plecy, ok. 10 skoków na początku poświęciłem, żeby obrócić😀Odp.
Dariusz Klimek | 16-08-2022, 20:10@Jakub, dla mnie norma z tym obracaniem. Czasem odrazu wiater jest, czasem trzeba spalic i 16 skokow albo i 20😑 Ale fajny wiater, a tymi huraganami przy zlym wybiciu sie nie przejmuj -wiatr w locie jest zależny od wybicia - trafiłbyś, mogło by nie dać aż tak. Nie wiem po co jussi zrobił ten myk, no ale p Czesto mega wiatr gra daje przy nietrafionym wybiciu.Odp.
Jakub | 16-08-2022, 22:40@Dariusz, może się jeszcze trafi, plus konkursów na małych jest taki, że można oddać znacznie więcej skoków, niż na mamucie😀 ciśnij dalej, bo już na trzecie spadłeś😉 @Arek, piękne skoki, fajny długi gibbon, 60,5+ to kwestia czasu💪 @Domin, kogo my tu widzimy😃Odp.
Arek Bartoszek | 16-08-2022, 23:15@Jakub dzieki chociaz wydaje mi sie ze nie potrafie przeciagnac jeszcze skoczka bardziej do gory tak jak to ty robisz czy Gawel w swoim skoku takze jakies 60,5 to pewnie bedzie moj maks. Chyba ze trafi sie jakis legendarny wiatr 😄Odp.
Domin | 17-08-2022, 06:49@Jakub taka rozrywkowy przerywnik 😎 Czy ktoś skacze na dotyku a nie na pochyleniu? 😉Odp.
Dawid | 17-08-2022, 06:49@Dariusz, no, aż żal psuć ten ranking, może już nie skaczmy. 😆 54.43 przy wietrze nie przekraczajacym 2.7m/s Też skoczyłem z ciekawości na niskim. 👍 https://replay.dsj2.com/a96TqQJ8eugR Siema Domin, chyba szykuje nam się rekordowa frekwencja w tym turnieju. 😁Odp.
Dariusz Klimek | 17-08-2022, 07:06@Dawid, 59.43 oczywiscie😅 No taka skocznia ze niski wiater na rozbiegu sporo pomaga, to i z niskim w locie mozna daleko latac💪 Jeśli ktoś skoczy 60. 19 i 18 albo 60.13 i 12 to odpuszczamy🤣 @Jakub, niestety od 15h w trasie, a wczesniej bylo dosc intensywnie zyciowo i nie zabardzo byl czas skakac, no i od przekroczenia 5430 jakoś zajawka troszke spadła. Ale może sie uda przed weekendem znalesc czas na dsj?🤔 Chyba tak👍 Graty za 60.5 x2 💪 @Arek, super wyniki💪 i forma ostatnio kosmiczna🔥Odp.
Strona: 1 2
🙂