ładowanie
dsj2pl
🇵🇱🇬🇧

Forum: 🛠️Rozwój strony

Możesz użyć znaku gwiazdki (*), by zastąpić część słowa. Np. „skok*” wyszuka wszystkie posty ze słowami: skok, skoki, skoków itp.
Ja mogę ogarnąć kanał w zakresie aktualnych UWR + aktualizacje na bieżąco w przypadku nowych rekordów, do tego okazjonalnie machnąć jakieś kompilacje np. z turniejów, plebiscytów skok roku itp.
I wanted to upload a jump in Ireland but can't do that, because the website tells me that the data is invalid. Any idea why that is? Greets EDIT: Plik o tej nazwie już istnieje lub plik jest nieprawidłowy. That's the message I get. I guess there's something mixed up with the time stamp, because I had Dosbox running for ages in the background (with DOSbox paused when not on display), so the time is different from the system time, but the otherwise there's no problem with the replay? Edit2: Okay, so it got submitted twice when I clicked the button, that's why I guess there was the problem...
@Zeppelin, Yeap, i had the same once when i upload top10 jumps or falls WR from Bolas webside, and i was a little confused. "Plik o tej nazwie już istnieje lub plik jest nieprawidłowy." means +- File with that name is already on databaze, or is a wrong format file". Best wait like 5 or 30 max sec after upload, and go to "rekordy"(records) and then to "ostatnie"(last - its like 30/50 last jumps uploaded to webside). If jump show there - everything is good, U just need to wait for Admin or Mods to confirm lenght/date is good and replay is working :) Btw. - Severin Can You always fill "data skoku" - its mean date of jump. Otherwise We need to do it, and when Mobile Summer Grand Prix(LGP is shourt in Polish we use, from "Letnie Grand Prix") is in progress, we can miss its lacking - it's not a big isue, but it will be nice :) btw. Im still hoping one day U will join Us on Mobile cups/records list. Looking how PC lists are corrupted, personaly - Mobile is only version of DSJ 2 that matter now :/ Maybe in future there we will have also some PC cups, but after long brain storm with Admin, we asumpt it will be the best if every PC cup will be play with static wind editor, for example on wind 3.8 from right to left only - because there is to much method of wind serching that gives to much advantage, and its not fair to casual players, especially when We are not abble to confirm for 100% who use some of thouse. So static wind editor its only way - even if someone try to have unfair adventage changing wind of middle of jump, we will know it runing replay with lock 3.8 - because game is determistic, so replay lenght will be change after running it with different wind that was jump on. :) Btw - If You need any of help with language confusion on webside, just ask - I live in Netherlands, so i know how many time google translate cannot handle translating from Polish to other then english languages :)
@Zeppelin, I don't see any errors in the logs, so yes, double-click may have been the problem. 👍
Sory Panowie, problemy techniczne z podstroną turniejową, tu link do czata z pierwszego konkursu: https://dsj2.pl/turnieje/48
Tak się czasem zastanawiałem nad tą jawnością wyników turniejowych, i mimo niewątpliwej zalety, jaką jest wzajemna motywacja do poprawy, to poziom zawodów może jednak zniechęcać mniej zaawansowane osoby. A że dopiero faktyczny udział jest najlepszym motywatorem i dla nas też się liczy frekwencja, to trzeba jakoś zmotywować biernych obserwatorów i wyniki są jawne tylko dla uczestników. Pewnie i tak to niewiele da, ale próbować warto. 😆 To jest jeszcze niedoskonałe i wystarczy przejść na top 10 zawodnika, by najczęściej poznać wyniki. Dlatego skoki będą raczej całkowicie ukryte na listach skoczni do końca konkursu, jedyna mała niedogodność. Oczywiście można zrobić, by i tam skoki się od razu wyświetlały uczestnikom, ale za dużo dłubania na teraz.
@Dawid, czy dałoby się zrobić tak, żeby zawodnik od razu widział swoje skoki turniejowe na swojej liście top 10? To by było użyteczne, żeby widzieć na bieżąco, czy dany skok jest do uploadu, czy do śmieci😀
@jcoob, to akurat łatwe, poszło. Gorzej, jakbyś chciał widzieć czyjeś aktualne top 10 jako uczestnik. 😁
@Dawid, chodziło mi tylko o swoje, thx😎
Opcja na kiedystam, Tak mnie naszło że może w archiwum i ogółem pod każdym zakończonym konkursem powinna zostawać aktualna na wtedy klasyfikacja generalna? Można by też na koniec każdego GP pod klasyfikacją generalną dodać wykres obrazujący zmiany pozycji na przestrzeni całego cyklu?🤔
Odpowiedz
🔥Skoki news» 🇱🇹LIT 167,57 m🥈📱 Dawid Glinka «» 🇱🇹LIT 167,18 m🥉📱 DARIUSZ KLIMEK «» 🇫🇮FIN 118,02 m🥇📱 Dawid Glinka «»